Hockeyfreaket

Gekås!

Kategori: Allmänt

Godkväll på er!
Mina inlägg inatt var väl inte sådär jätteglada, men så var jag ju inte jätteglad heller, men men. Alla har rätt till en åsikt :)
Idag så har jag städat iordning på mitt rum å julpyntat lite hehe. Sen vart och kollat på mormor och morfars gravsten som kom dit igår, det va riktigt fin, dock så var korset på dödsåret lite otydligt, såg ut som en etta, men jag och mamma var ju där när det var mörkt så får åka dit å kolla lite ordentligare nån dag. Sen var vi hos syster en stund och imon så ska jag och syster till Ullared, wiho! Andra gången på mindre än en vecka för mig, fjärde gången i år haha. Men jag ska få min födelsedagspresent av henne där så :P
Sitter och lyssnar på julmusik just nu, är lite småtrött, men ändå inte tillräckligt för att gå å lägga mig hehe, men imon ska jag upp jääättetidigt eftersom jag å syster ska ge oss iväg hur tidigt som helst. Men lätt värt det!
Vet inte vad jag ska hitta på mer ikväll innan sovdags, om jag lyckas somna innan 4 förstås, gör jag inte det så kommer jag nog dygna, sjukt längesen jag gjorde det. Men får bli ändring på det, måste vända tillbaka dygnet då jag ska jobba nästa vecka, men kommer ju va trött på kvällarna då så kommer nog däcka rätt gött då :P
Ska nog leta upp lite gammal go nostalgimusik, puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: