Hockeyfreaket

Lördag.

Kategori: Allmänt

Godkväll alla!
Sitter här nu i min ensamhet, rätt skönt faktiskt. Känner att jag behöver lite egentid. Har varken svarat när det ringt eller kommit sms. Bara vart helt själv.
Igår så skulle jag ju egentligen vart chaufför åt syster och sen skulle även jag själv ut en sväng, men det blev inte nånting av det, vilket var rätt skönt egentligen.
Så satt bara hemma och kollade på film och mös, eller okej, jag däckade vid halv 11-11 nån gång pga min jävla huvudvärk att cellgifterna.. så jävla trött på dom, behöva ha huvudvärk och spy varenda jävla vecka, samma visa heeela tiden.. Inte ens huvudvärkstabletter eller nåt hjälper, utan dom där gifterna spelar ett jävla spratt med min kropp..
Idag så har jag vart hos en syster en sväng, å nu ikväll blev det pizza och slapp.
Ne nu ska jag fortsätta kolla på SATC. Bye bye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: