Hockeyfreaket

Nyårsafton!

Kategori: Allmänt

Goddagens på er!
Sitter här nu och väntar på att klockan ska gå så jag kan bege mig in mot stan och sen ska vi fara iväg mot göööötet! WOHOO!! kommer bli så jävla awsome! är sjukt taggad haha
Har köpt biljett till Sticky Fingers så får se hur det blir där, dom har dessutom öppet till 4 vilket är jävligt gött :D
Har packat färdigt allting och målat naglarna så är skönt om dom kan torka lite snabbare också :P
har inte haft målade naglar på flera månader typ känns det som ^^
Igår så traskade jag på stan och A6 med Petra i några timmar innan jag stack till hockeyn, och håve vann tro det eller ej med 4-0, mot Frölunda dessutom så behöver inte skämmas i gbg idag haha.
Efter hockeyn var det en tjurig pojkvän man hade också, suck så jävla jobbig, var riktigt irriterad igår när jag kom hem, och jag tänkte/tänker inte va den som kommer krypandes om han tror det!
Visserligen snackade vi lite igår och han verkade lite gladare då, men får väl se om han fylleringer vid 10 ikväll och hickar som en galning :)
Ne nu ska jag käka lite, och gott nytt år på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: