Hockeyfreaket

Dag 11.

Kategori: Allmänt

Dag 11 – Mina syskon

Jag har 4 syskon, alla är äldre, å alla har samma mamma men ingen har samma pappa, men vad gör det när man har världens bästa familj ändå! (fast inte i alla lägen kanske haha)

Äldst är bror Michael, han fyllde 40 i år, han har jag inte så mycket kontakt med, vi syns bara när det är födelsedagar, jul å sånt där, men det är ju knappt det ens en gång hehe. Hans dotter Carro har jag hyfsad kontakt med och vi har väldigt kul tillsammans när vi väl ses, eftersom det inte skiljer mer än 3 år på oss:)

Sen har jag syster Malin, som jag inte minns hur gammal hon är xD men hon är nog den av syskonen jag har mest kontakt med faktiskt och kan prata lättast med, för när det är jobbigt hemma så kan jag bara åka ner dit, hon har alltid tid liksom, å det är så det ska va mellan syskon enligt mig :)
Så våran kontakt har förändrats väldigt mycket, den är mycket mycket bättre nu än för några år sedan!
Malin har 3 barn, 2 tjejer och 1 pojk, 2 hundar, 2 hästar å några hönor, ett riktigt bondliv med andra ord :P

Sen kommer syster Eva som är nåt över 30 haha, som jag inte har så mycket kontakt med heller, fast ändå mer än Micke hehe, men jag vet ju att hon ändå finns där när man behöver henne :)
Eva har också 3 barn, hon har bara tjejer, varav den äldsta som sovit här hemma denna veckan är mästare på att tjata hål i huvet på en haha, å den minsta är ju världens sötaste troll!

Å sist har vi Helena som är 28, henne träffar jag ganska ofta, å vi har bra kontakt vi också, hon ställer upp jämt fan, man skulle nog kunna ringa mitt i natten så skulle hon försöka lösa det på alla sätt som går hehe, men sånt gillas bara! Hon har en liten unge, eller han är inte så liten längre hehe. Min MackeMackelito :D
Kommer ihåg när hon va så jävla arg när hon skulle ha Marcus, men hon förnekade det som fan, sen typ 1 vecka senare så kommer hon å säger att hon är gravid hahah, så jävla klockrent asså!

Ja det var nog allt jag hade att säga om dom hehe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: