Hockeyfreaket

He knows if youre been good or bad

Kategori: Allmänt

Åh mitt liv är så bra! mår så bra, känner mig så jävla glad och sprallig när jag kommer hem på kvällarna haha. Å jag skyller det absolut inte på övertröttheten, utan jag känner mig verkligen glad! helt underbart, kanske liiite kärlek inblandat hihi (a) Men mår så bra av att ha praktik på VäxtHuset, känner mig verkligen hemma där! får liksom fria händer med allt, och får massa beröm från både kunder och Elin & Feffe, det får mitt självförtroende att stiga en himla massa, och det är precis vad jag behöver efter det här skitåret..

Jag börjar få lite julkänsla faktiskt, beror väl på julskyltningen i butiken, att mamma plockat upp adventsgrejer och att jag lyssnar på julmusik hehe, men längtar faktiskt efter julen, eller jag längtar typ efter familjen samlad, efter det här året så uppskattar jag dom så jävla mycket, är kass på att säga det till dom, men jag gör det verkligen!

Asså helt sjukt att det är första advent på söndag, vart fan har tiden tagit vägen liksom?! å ingen snö är det heller, men den kommer snart hoppas jag, nu när jag tänker på snö så påminner det mig om att jag måste byta till vinterdäck på bilen haha. börjar bli aningen halt faktiskt när det är några minus ute och det är frosthalka på vägarna ^^

Ne nu ska jag nog kolla nån film å försöka sova snart med, godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: