Hockeyfreaket

13 september

Kategori: Allmänt

Godmorgon allihopa!
Idag så ringde länsförsäkringarna mig ang olyckan, så imon eller i övermorgon så ska jag få ett brev därifrån. Och sen förmodligen kommer jag få en liten slant också för sveda och värk, för det har jag verkligen haft!

Fy fan vad det blåser ute idag, å regnade inatt som fan. Det liksom knakar i huset för att det blåser så, känns som taket ovanför mig kommer blåsa bort snart, men då får jag ju takfönster höhö, å kan kolla på stjääärnorna :D

Asså jag funderar på det här med morfar hela tiden, men jag kan inte sörja honom, detta är det tredje dödsfallet det här året. Och jag funderar hela tiden på min å mammas olycka, hade jag ens suttit här då om vi hade haft golfen?
Mycket tankar nu kring allt, men morfar har jag liksom kommit över på nåt sätt. För när jag å mamma var hos han på hemmet för nån dag sen å när han sa att han hade sett mormor, redan då började jag bearbeta sorgen med honom. Så det var inte så svårt å gå in till honom igår på sjukhuset och säga farväl.

Känns rätt skönt å ha bloggen nu faktiskt så man får skriva av sig lite. Så ni får räkna med att det kan bli lite konstiga inlägg å såhär, men det får ni räkna med efter allt som hänt.

Kanske skriver nåt mer senare sen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: