Hockeyfreaket

Alltid saknad, aldrig glömd!

Kategori: Hockey

Godkväll på er!
Igår så var jag och tjejerna ute en sväng, men fyfan vad dåligt det var! å en jävla taffsande kines på centrum förstörde typ hela kvällen..
Hämtade mamma och pappa vid 1tiden inatt nån gång och pappa mådde ju jävligt bra kan man säga, tjena... vi var hemma vid två inatt nån gång och han gick och la sig vid halv 3 typ, vid typ 18 i eftermiddag kom han upp ur sängen, vadå sovit bort hela dan? haha, så dåligt har jag nog aldrig sett nån må innan!
Jag har inte heller gjort nåt idag, bara gått runt i mina sovkläder och bara varit hehe, så jag är i sjukt stort behov av en dusch! men det får bli imon, för ska nog in till stan en sväng då ^^
Usch känner mig så seg i huvet, men är väl inte så konstigt när man bara luggit inne hela dagen.
Nu är det inte många dagar kvar då det är dags att hissa Stefans tröja, jag tror att det kommer bli en sjukt jobbig stund, fin, men jävligt jobbig, jag vet ialla fall att jag kommer gråta, det är en sak som är säker.
Är inne i en sån period nu igen att såfort nån nämner det gågna året och saker som hänt eller att jag ser bilder så börjar tårarna rinna, eller vissa låtar som spelades på minnesceremonin för Stefan i Kinnarps, det gör så jävla ont i själen liksom..
Alltid saknad, aldrig glömd! <3
I år hissar vi bucklan i luften för dig Stefan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: