Hockeyfreaket

fortfarande uttråkad, Petras blogg har roat mig i två timmar snart xD

Kategori: Allmänt

SEX/KÄRLEK

Är du singel nu? - Nepp
Föredrar du långa förhållanden eller massa strul? - Förhållande
Är du redo o satsa på ett förhållande nu? - eh, ja?
Har du haft sex? - Ja
Har du en kk? - Nej
Har du kört oskyddat nån gång? - Ja
Har du playat någon nångång? - Kan jag nog ha gjort 
Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - Nej
Har du någon kille/tjej på g nu? - Nja, har ju redan nån :)
Haft sex på fyllan? - Japp 
Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? - Till vänner och Christopher, säger inte till min familj, men dom vet om att jag gör det :)
Sparat något från ett gammalt förhållande? - Nej
Somnat gråtande pga kärleken? - Ja
Varit på en blind date? - Nej


FAMILJ/BOENDE
Bor din mamma och pappa tillsammans? - Ja
Har du några syskon och isåfall vad? - yes, 3 storasystrar och 1 storebror
Bråkar du ofta med din mamma/pappa? - mamma, nja. pappa, ja
Hur bor du (villa, lägenhet osv)? -villa
Har du eget rum? - Jepp
Vilken färg har du på tapeterna? - svarta och gråa
Brukar du måla på väggarna? - Nej
Har du en tv i ditt rum? - Japp
Stor eller liten säng? - 180
Är dina syskon jobbiga? - ibland haha


SISTA SOM...
Du fick en puss av? - Salle
Sov med dig i samma säng? - Zakera 
Du delade ett riktigt skratt med? - Petra å Julia tror jag 
Du hade sex med? - Salle
Du höll i handen? - Salle
Du var på stan med? - Petra & Julia
Delade en pizza med dig? - hmm, kommer inte ihåg 
Skicka ett sms till dig? - Christoffer(cacce)
Du kramade? - Zakera

ÖVRIGT
Har du nånsin smygit ut utan lov? - Ne kan jag väl inte påstå, eller jo, när vi bodde i hva
Brukar du tjuvkika in i andras fönster? - ibland haha
Längtar du till sommarn igen? - nja lite 
När du tittar dig i spegeln, vad säger du då? - pratar nog bara om jag är full, annars säger jag inget 
Vill du ha barn? - Nepp 
Har du gjort något olagligt? - Ja
Vill du så får du gärna berätta vad? ... 
Har du några tatueringar/piercingar? - 4 hål i öronen och 2 tatueringar 
Hatar du någon riktigt mycket just nu? - Ne kan jag väl inte påstå
Bäddar du ofta sängen? - verkligen inte haha
Vad gör dig riktigt glad? - Vännerna <3 
Går du i kyrkan? - Nej
Gillar du att sjunga? - gillar å gillar, sjunger med om det är en låt jag kan, men då är jag oftast själv 
Har du egen dator? - yes

Hur mår du idag? - glad, trött, irriterad
Vilken klass går du i? - arbetslös
Har du mycket pengar just nu? - ne inte direkt 
Är det jobbigt o svara på frågorna? Nja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: