Hockeyfreaket

Fredag den 13

Kategori: Allmänt

Godkväll på er!
Idag är det fredag den 13, har inte gjort nånting idag, eller jag har gått en sväng och sen så har jag vart i Tranås och handlat en sväng. Men annars har jag inte gjort nånting, rätt jävla skönt faktiskt.
Har vart så skönt att fått vara lite själv dom senaste dagarna, fått sova själv speciellt. Har väl inte anpassat mig riktigt än i den här förhållanderollen, liksom inte van vid att ha nån som jag behöver träffa så jävla ofta.. inte för att jag inte tycker om honom eller att jag har tröttnat, men jag behöver vara lite själv, inte behöva prata varenda jävla dag, bara få vara lite okontaktbar, å bara vara, hade vart så skönt.. fortsätter det såhär kommer jag nog tröttna.

Nu ska jag fortsätta kolla på tv, hej på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: