Hockeyfreaket

Röntgen!

Kategori: Allmänt

Halloj på er!
Glömt bort bloggen lite idag trots att jag suttit framför datorn och tvn hela kvällen, trots att jag var ensam hemma så är det faktiskt det enda jag gjort, eller ja jag har ju ätit och vart ute med hundarna och sen vart hos fåren också.
Och i morse var jag ju på röntgen i Tranås, hon tog 11 bilder på varje fot! asså 11 bilder, kändes som jag låg där i en evighet. Men skönt att det kollas upp ordentligt iaf.
Och idag fick jag även tid till ortopedtekniska av nån anledning, i nässjö dessutom, kommer inte ihåg att min läkare sa nånting om att hon skulle skicka tid dit, men men.
Imon vet jag inte vad jag ska hitta på, ingenting förmodligen, hoppas lite på att älskling kommer hit, var ett tag sen vi sågs, och på onsdag så har jag dejt med Frida, wiho! :D
Ne har väl ingenting mer å skriva just för tillfället, byebye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: