Hockeyfreaket

Slapparhelg till max!

Kategori: Allmänt

Godkväll på er folket!
Var ett tag sen jag skrev nu igen, men älskling har vart här hela helgen, i lördags fyllde även mamma år och då var alla mina syskon här, vi gick igenom lite saker och sen spelade vi spel och käkade god mat :)
Men ikväll åkte Salle hem, och fan va tomt det blev haha, har liksom vart med varandra i tre dagar så nu blev det lite tomt, men går nog inte många dagar innan vi ses igen :P
Imon ska jag in till stan å möta Petra & Julia en sväng, vi ska kika på lite saker på stan och sen får vi se vad som händer.
Har så sjukt ont i min nacke, den låser sig typ hela tiden, och det beror inte på att jag å Salle delar säng, för nu har jag ju faktiskt större säng så vi slipper sova typ på varandra haha, men ska ju bli kallad till en sjukgymnast snart så hon kan kanske hjälpa mig..
Ska även bli kallad till röntgen i veckan nån gång tror jag på min jävla fot, den har faktiskt varit lite lugnare de senaste dagarna men jag har ju inte rört mig nåt speciellt mycket så är ju därför.
Ne nu ska jag hämta lite vatten innan jag ska sova, godnatt på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: