Hockeyfreaket

Stefan #1, idag är det din dag!

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Ska åka om ca. 30 min ner mot stan, ska vara tidigt idag i Kinnarps och hedra älskade Stefan, minnesceremonin börjar vid halv 7.. usch jag mår dåligt bara jag tänker på det :/
Ikväll ska nummer 1 upp i taket, tänker på hans stackars familj som behöver dra upp alla känslor igen, men jag förstår hvledningens resonemang med å vänta med tills nu, hade inte vart speciellt kul å hissa tröjan innan utematchen då det bara skulle vara fest och glädje liksom.
Höll på att smälla med nya bilen idag också, började skaka som ett jävla asplöv och hjärtat slog i 200, men tur att reflexerna sitter där dom ska alltså! hade ju inte vart nån höjdarstart på det här året direkt..
Asså jag har ingenting mer å skriva egentligen, och det är fortfarande en evighet kvar tills jag ska åka, och eftersom jag redan är fixad kan jag inte roa mig med det heller. suck!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: