Hockeyfreaket

suck..

Kategori: Allmänt

Godkväll på er!
Idag så har jag fixat heeela dagen på mitt rum, asså verkligen hela dagen! men har inte pallat ta några bilder så kan inte visa heller, hehe.
Först idag när jag gick upp runt tio-tiden så käkade jag lite frukost och sen skulle jag gå en promenad, men när jag kommit en bit så viker sig min jävla fot och jag faller ihop, fattar inte varför den har blivit värre, jag gör verkligen inte det! den förstör mitt liv!! men jag kunde dra mig själv hem, halvgråtandes av både smärta och besvikelse..
Men skönt att jag ska till läkarn på torsdag, då ska hon verkligen göra en ordentlig undersökning på foten, för hela knät förstörs ju också när foten håller på att knäcka åt alla jävla olika håll.
Men sen började jag fixa på rummet runt 11-12 nån gång och blev helt färdig vid 7 ikväll, kände att jag verkligen ville göra allt färdigt idag och inte göra lite idag och lite imon, och jag är supernöjd!
Men imorgon ska jag nog försöka mig på en promenad igen, vare sig foten vill eller inte, och imon är det hockeydags också, och jag rekommenderar er alla att kolla på SVT vid 18.15, för dom kommer sända från Kinnarps när Livs tröja hissas. och tro mig, i Kinnarps kommer inte ett öga vara torrt, kommer va en riktigt tung dag imorgon, kan verkligen inte sluta tänka på det!
Ne nu ska jag fortsätta kolla på Scrubs, godnatt på er!
Kan någon snälla förklara vad som är fel med min fot?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: