Hockeyfreaket

Växjö igår, sova idag!

Kategori: Hockey

Hej på er!
Har inte skrivit på några dagar, vet inte varför faktiskt egentligen, men men.
Igår så var jag i Växjö och den lilla arenan Vida Arena, sjuukt liten var den och oss trängde dom ner i källarn kändes det som, Växjö vann efter måååånga straffar, trodde fan aldrig dom skulle sätta den..
Men en poäng är ju bättre än ingen..
Sen när vi kom hem så stack jag, Sandra och Jonas till Max och käkade, fick vänta i en evighet men det var sjukt gott med mat!
Sen skjutsade jag hem dom å sen fortsatte jag hemåt, var hemma runt ett och jag däckade runt tre tror jag.
Kommer inte ihåg när mamma väckte mig idag, var nog runt nio eller nåt, å då stack dom till stan, så då käkade jag frukost och gick sen å la mig igen. Vaknade väl vid halv ett nån gång igen, skönt å få sova, och va helt jävla själv hemma dessutom.
Sen så skaffade jag mig lite vuxenpoäng genom att laga mat till familjen, fläskkotlett med egengjord marinad på, potatis i ugn och beasås, plus en sallad. blev väldans gott faktiskt!
Sen så har jag pysslat hela eftermiddagen, men hann inte färdigt då jag skulle börja med kvällsmaten, ytterligare några poäng, blev en wok med "thaipanna" grej i som vi fick i affären, blandade även i lite cashewnötter, och till det blev det nudlar. Det blev också väldans gott faktiskt!
Sen kollade vi på gladiatorerna och käkade lite godis, ska väl kolla på nån film eller nåt å sen sova.
Imon ska jag leka med min nya "lilla" leksak :)
Godnatt på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: