Hockeyfreaket

Faaaaaan!!!!!!! :(

Kategori: Allmänt

Usch, nu har det hänt som jag länge fruktat:(
Hade en känsla av att det skulle bli såhär förr elr senare, men det e ju verkligen inget jag ville att det skulle hända! :(
Ni passade ju så bra tsm o allt, men den där midsommaren kmr jag aldrig att glömma, den var hemsk!! Vill glömma men kan inte:(

Jag älskar er båda! Ni kmr föralltid vara mina faddrar även om ni lever separerat! <3

Kanske kan hoppas på att ni hittar tillbaka till det ni en gång hade!!
Kmr alltid komma ihåg alla underbara minnen genom alla år! Ni kmr alltid ha den där speciella platsen i mitt hjärta, den där platsen som bara vissa personer tillåts vara!
Detta va verkligen inget roligt, men det e ju sånt som händer.
Antingen så separerar man elr så är man tsm förevigt! Och nu blev det ju som det blev för er:(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: