Hockeyfreaket

Igen..

Kategori: Allmänt

Nu skriver jag här igen, det e tredje inlägget för idag.. vet inte om det är positivt elr negativt?!:/
Men som sagt, jag har inget att göra, och den där otacksamma jäveln gjorde ju inte saken bättre direkt..
Men men, sånt e livet!
Torsdagen va väl ingen toppen dag egentligen, gjorde typ inte så mkt, gick upp o käkade, fixade mig lite, sen vårdcentralen, sen hem, fika, stryka, slappa, käka, slappa, o sen va dagen slut typ:S
Vet inte vad det är med mig egentligen, jag har typ ingen fantasi kvar, mitt huvve är helt tomt! Jag vet verkligen inte vad jag ska hitta på elr vad jag ska sysselsätta mig med elr nåt. Men när jag tänker efter så känns det nästan som jag måste vara hemma för att jag MÅSTE hjälpa mamma! Men jag kan ju inte göra hela skitgörat liksom!!! Han(pappa) får väl också ta nåt jävla ansvar! Jag kan liksom inte ta åt mig allt och säga, -Ja men visst det fixar jag! och fortsätta vara glad!
Så jävla enkelt är det inte!! Och så gnäller han på mig om jag svarar honom lite surt elr inte springer och gör det han ber mig om på en gång! Då blir han astjurig och säger massa saker som att när han ska skjutsa mig elr hämta mig då jävlar duger han men när vi e hemma så gnäller jag bara på han?!?!?!:O Vad fan menar han med det???? Vem fan är det som gnäller på vem egentligen? När han säger att jag ska gå och släppa ut hundarna så säger jag inte tillbaka gör det själv utan jag går och gör det, men om jag nån gång skulle råka fråga om han kan släppa in hästarna elr nåt åt mig så säger han bara: -Är du så jävla lat att du inte orkar det själv?
Och så blir han astjurig och så går han och sätter sig framför teven och tjurar i typ en miljon timmar!!
Och han säger alltid att jag aldrig är tacksam elr hjälper till nån gång!!!!
:O, vad fan är det jag gör hela tiden då? Jag sitter ju knappast framför teven hela dan och glor,
Men han kan ju byta med mig då, han kan ju gå upp vid 5.20 varje vardag!!! och åka buss mellan 6.50 o 7.50, för att sedan byta till en annan buss som tar en till skolan, och sedan gå i skolan hela dagen och plugga plugga plugga, för att sedan ta en buss ner till stan/stationen och sen kanske få vänta 70 minuter på nästa buss, och sedan sitta i en timme igen för att ta dig hem!! och sen när man kmr hem så ska man fixa hundarna, fixa hästarna!
Jag tkr verkligen att han ska byta liv med mig en dag och se hur jävligt jag har det!
Och jag är ju inne i den jobbiga perioden nu när man kär då man bara är jävligt rädd för att bli sårad! Jag tkr verkligen att han ska få uppleva det! och gå i skolan från 8-16 och se vad han säger sen! Och om han kmr hem sen och är trött så ska han fanimej inte få vila utan då ska han få fixa hundarna och hästarna och allt! Och själv ska jag bara göra som han gör hela dagarna, sitta framför teven och glo!
I ena stunden så är han helt okej, men kan lika snabbt bli ett helvete!
Känner bara att jag måste få ut all min ilska snart, skulle bara behöva nån som jag skulle kunna säga allt till som bara lyssnar och ställer nån enstaka fråga ibland, nån jag kan skrika åt men som inte tar åt sig för den vet att det är "han" jag är arg på!!!
Allt stöd jag har nu känns det som iaf är Henna<3 Hon är den som betyder mest för mig! Och jag älskar henne av hela mitt hjärta!<3333

Vet att det blev mkt klagomål nu, men ni skulle verkligen inte vilja byta liv med mig!!

Men nu ska jag försöka sova iaf, ha de bra alla människor..

Kommentarer

  • Maja plutt<3 säger:

    honey jag förstå att du har det jobbigt nu, men du klarar dethär för du är stark, mkt stark!!



    skrik på mej hur jävla mkt du vill, slå på mej om du vill det med. men jag kmr Aldrig att sluta älska dig gumman, du är världens bästaste människa!!



    finns här för dej hoppas du vet det<3 dag som natt, i vått o torrt! ring vilken tidpunkt du vill, vardag som helg, talk to me babe<33

    2008-11-03 | 21:14:14
  • Anonym säger:

    naaw tack Maja:)<3

    detsamma gäller för dig! du är den bästa i världen!<33

    2008-11-04 | 20:59:16
    Bloggadress: http://hockeyfreaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här: