Hockeyfreaket

:/

Kategori: Allmänt

Usch va lustigt jag mår:/ känner mig helt jävla depp! pratar värsta lustigt, höll på att tappa rösten idag:/:P
känner mig helt trött vill bara lägga mig ner och sova sova sova! sova i flera timmar! jag känner inte för nåt längre!
Kan det vara mina kärleksnerver elr va det heter som jävlas med mig?
Jag har inte sett Han på typ en vecka:/ det gör mig fan deprimerad!! Känns som jag e riktigt riktigt kär nu, så här har jag inte känt sen jag gillade Robin och det kan man ju säga att det var ett tag sen, typ ett år..
Men Alma ska ju bara se Han först och sen ska hon hjälpa mig me lite stuff;) hehe.

Får nog ett systerbarn till snart:) Eva hade visst fått åka in till sjukan inatt elr idag på morgonen för det hade hänt nåt, och stackars henne för hon skulle haft sin uppkörning till körkortet på torsda, men det kan hon ju inte göra nu bara för detta!
Men hon kmr ju säkert klara det ändå!

Igår på hockeyn så fixade jag min och Carros biljett till Scandinavium:) så lördagen den 18 oktober så får Göteborg se upp för då kmr det ca, 175 galna hockeyfans från Jönköping! haha så då får dom se upp;P undra om denna resan blir lika galet kul som förra til Gbg?!:P haha den blir säkert bättre!;D

Om typ 20 minuter så ska jag ut och övningköra lite;D vart ett tag sen jag körde nu:P men eftersom jag e så grym på att köra bil så lär det ju gå finfint;P haha

men nu ska jag dra har inget mer att skriva ändå:P

/ Pussar<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: