Hockeyfreaket

Fredag!

Kategori: Allmänt

Heej alla:)

Har haft sånt där "samtal" med pappa idag. Så nu kan vi äntligen prata normalt med varandra igen, nu är han inte arg på mig längre:) puh!!

Skola idag, kände verkligen inte för att gå idag, men va ju tvungen för att vi skulle ha fotografering idag;)
Jag fick sitta ner!!:O blev helt chockad att jag fick göra det eftersom jag aldrig gjort det på ett skolkort innan;P haha coolt!x) Va värsta dryga och sega dagen idag!!:/ är typ helt deprimerad:S:/
Har typ skrattat åt allt idag!xD OMG asså vad jag har skrattat idag! haha
Jennifer vart helt underbart rolig när vi satt i datasalen!haha xD

Och idag så frågade jag Carro om hon ville henka till Götet den 18 oktober:) och självklart ville hon det;D hehe
så nu är det bara att fixa medlemskapet och sen ska jag ringa till Kurre och fixa biljetterna;P Shiit vad kul vi ska ha, det kan jag lova dig att vi ska ha!!;D <3

Saknar Maja idag:/ <3 Har inte träffats på ett tag:( men snart får vi väl ta tag i våra liv och träffas;P
<33

Nu ska jag käka upp min mumsiga clementin och kolla på tv:)

Hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: