Hockeyfreaket

Fredag!

Kategori: Allmänt

Idag va det freda redan då. Veckorna går grymt fort! Men för mig gör det nästan inget om det skulle fortsätta att vara vardag typ varje dag;) vet att jag e udda;D haha. Men iaf, idag så vart jag & mamma nere hos syster en sväng. Och sen när vi satt där och snackade så började prata om Han, då sa mamma typ allt jag sagt till henne till Malin;P
Men eftersom jag vågar stå för det nu så gjorde det mig absolut inget, förräns jag fick reda på att han kanske är Malins jobbarkompis son:| SHIT!!!:O;D haha, jag blev helt chockad asså!!x) Men nästan hela min beskrivning stämde in på honom sa hon. Och om det är Han så heter Han Andreas och typ kallas för Adde:) och hon visste typ att han gick IPPL3Bäckadal!:D;P Så jag blev typ helt jävla glad;D och är fortfarande för den delen;D hehe.
Men från och med måndag typ så ska jag börja åka den andra bussen som jag vet att han tar, haha. x)
Jag har typ blivit en helt annan person sen jag såg honom första gången;D vet inte om det e bra elr dåligt för min omgivning:P Men för mig är det helt jävla underbart!!;D

Men nog me Honom för ett tag;P
Fick värsta jobbiga beskedet i skolan idag:(  Caroline ska byta klass/skola;( Hon ska gå Samhäll, ekonomi på ED!:(
Usch det tkr vi inte om!!! Du får inte byta Carro!!! Vi kmr ju bli värsta deprimerade klassen nu ju, eftersom det är du som gör våran klass glad!;D men nu ska du lämna oss:(
Men men vi får klara oss själva helt enkelt:/;P

Nu ska jag krypa ner och kolla på film, kmr säkert somna och drömma mig bort för jag e så jävla trött!:/
Ciao Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: