Hockeyfreaket

Han<3

Kategori: Allmänt

Satt i "energikällan" idag i skolan, och eftersom jag har kollat upp Hans schema så visste jag att Han & Jag äter lunch samtidigt idag:D Så när vi satt där så typ bara satt jag där och rätt som det är så ser jag Han, Hans Läskiga kompis och en till kompis komma in genom dörren;D Då blev jag helt glad:D Sen så skulle jag egentligen haft gympa, men dels så hade jag glömt kläder och sen mådde jag så jävla dåligt så jag stannade med Petra och Frida:) Så när vi satt utanför frisör och läste i tidningarna som låg där så kom Han:D Jag blev typ helt jävla stum!x) och sen innan våran lektion så när vi stog och väntade utanför det "jobbiga" klassrummet med fönster så satt han vid en dator där, och kan ni tänka er, Jag vågade ta ögonkontakt med Han!!:O:D så typ stolt över mig själv, och han log till och med lite;D så jag e helt jävla glad och massa massa sprallig nu;P haha
<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: