Hockeyfreaket

Irriterande!!

Kategori: Allmänt

Hallo alla!
Vart i skolan idag, vart ganska seg dag idag! Har vart trött hela dan idag så ska nog försöka sova ganska tidigt:P
Hade utvecklingssamtal idag, fick ha Glenn:/ ville verkligen inte ha honom!! Vi typ bara snackade lite om skolan och så..
Såg Han i skolan idag en sväng, fick bara en liten skymt av Han men det räckte för mig, elr iaf för att jag skulle bli jätteglad;D sen när vi skulle åka hem efter utvecklingssamtalet så när vi kmr till Lekeryd så ser jag Han stå vid bussen, och jag typ ba till mamma:
-Men shit där stog Han ju!!!:O;D VÄND!!! DU MÅSTE VÄNDA OCH SE HAN!!!!!!!
jag typ blev helt chockad att han stog där, och bara för att han gjorde det så skulle vi ju inte åka den vägen hem utan den andra dumma förbannade vägen!:@ så hon typ bara helt lungt bara:
-Men nej vi måste hem nu! Jag ska ju iväg sen igen så jag måste hem och laga mat och dessutom går det snabbare hem med denna vägen!
Asså jag fick typ värsta damp och bara VÄND!!!!
men hon ba:
-Men skolkatalogen kmr ju snart och då kan jag ju kolla på han
då fick jag damp och sa massa om att folk inte är lika snygga på kort som i verkligeheten och det är faktiskt sant!!
men hon typ bara fortsatte att åka den här förbannade vägen och så förstörde hon min dag så jag vet inte om jag ska visa henne vem han e nu i skolkatalogen! Så nu märkte jag ju hur intresserad hon var av att veta vem jag gillar!:/
E det inte meningen att föräldrar ska bry sig om sånt, och liksom nu när jag väl öppnar mig för henne och berättar att jag gillar en kille så bryr hon sig inte!!:/ :@ det gjorde mig typ helt jävla förbannad!!

Så nu har jag typ bestämt mig för att eftersom hon inte bryr sig om vem jag gillar så ska jag inte visa i skolkatalogen vem han e heller!!

Ha de bra allihop!

/ Tjao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: