Hockeyfreaket

Lördag!

Kategori: Allmänt

Tjo allihop!
Dagen började me att jag vaknade och hade visst sovit i mjukisbrallor,strumpor och min KK-tröja;P haha, fast det va soft för detta va första gången på typ flera dar som jag inte frusit när jag vaknat:P
Mamma och pappa åkte till husbilsmässan på Elmia lite senare, så då vart jag ensam hemma ett tag..
Innan dom åkte så ropade pappa på mig att jag skulle komma ner, och då frågade han om vi ska sälja min moppe och att jag får 5000 kr av dom pengarna då. Asså jag både vill och inte vill sälja den. Men liksom, vad fan ska jag med den till när jag snart ska flytta?! Så jag ska nog faktiskt sälja den!

Sen när jag skulle döda en geting så blev jag stucken:( Den fick typ damp elr nåt när jag kom med flugsmällar´n och stack mig på fingret;( det gjorde/gör jätteont!!!:@ Så jag gick typ runt och spelade ashög musik och va allmänt förbannad, vilket slutade i att jag slog i saker:/ vilket inte är så bra!!
Men sen när jag insåg att jag inte kunde hålla på så tills mamma och dom kom hem så ringde jag till Malin och dom o frågade om dom skulle va hemma hela dan. Och det skulle dom så jag tog moppen ner till dom vid typ ett-tiden och kom hem vid åtta-halv nio.. Har typ inte gjort nåt hos dom, suttit och glott på tv och vart med barnen:) Hade typ alla tre efter mig ett tag:/:P haha.
Så berättade Malin att hon hade ringt till Annelie igår:P och så hade Malin förklarat vad jag sagt, och det var inte hennes son, och det kanske va tur det;P För hennes son går runt i en svart urtvättad keps:P
Men så kom hon på en annan kille i Lekeryd som stämde in på beskrivningen och han går IPPL3Bäckadal och har en röd keps;P Och om det är han så heter han Rasmus:)
Men nu pallar jag fan inte längre att gå och va nyfiken på vad Han heter utan nu vill jag veta!!!;P Så jag ska nog ta mod till mig och säga nåt till Han:) Men hur fan ska jag våga det? Elr va fan, måste ju chansa nån gång liksom;D haha
För om vi börjar snacka lite så måste jag ju få reda på vad Han heter! Elr?
Jag e typ helt förvirrad och velar massor och vet inte hur jag ska göra:/ ;P men samtidigt är jag jätteglad!;D 
Vill att Maja ska följa med mig till skolan nån dag snart med och få veta vem han e!;) <3

Men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, kände bara att jag behövde skriva av mig lite:P
Men nu ska jag nog hitta på nåt,

/Pussar Ida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: