Hockeyfreaket

Skolan..

Kategori: Allmänt

Har vart deprimerad i skolan idag:/
Såg inte Han idag:( <3
Men fick mig ju ett gott skratt åt Petra!xD hahaha shit detta kmr jag inte glömma på länge!!;P haha så klockrent va de! 

Hade inte latinen idag:) Ska ha det imon ist:/ men nu kan jag ju plugga lite mer..
Mått lustigt me idag, känns som jag typ har snurrat runt:S när vi käkade så trodde jag att min tallrik snurrade:S mådde verkligen hellustigt! och typ vinglade och höll på, vinglade rätt in i ett skåp nästan:/ har typ frusit ihjäl me, håller säkert på att bli sjuk:(  

Men jag har mkt bra besked att berätta för Maja me;D<3

Börjar få hockeyfeber me;D LÄNGTAR LÄNGTAR!!
Ska skaffa min nya tröja me när jag får mina pengar, för jag sa ju att om HV vann SM-GULD i år så skulle jag köpa en ny tröja, och dom VANN ju SM-GULD me:D <333
Så nu är det bara att hänga upp den andra, som jag har hela guldlagets autografer på;D
Och köpa en ny, och på den ska det stå, Jämtin 50!!:)
Jag vet att han har lämnat för NHL men han är fortfarande min favorit! Bara för att han lämnar så betyder ju inte det att jag inte får ha han som favorit längre;P
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: