Hockeyfreaket

Utkast: GAAAH:@ vrf ...

Kategori: Allmänt

GAAAH:@ vrf ska ni vara såhär mot mig? ni vill verkligen göra livet surt för mig!! jag hann typ säga en mening:
-men jag kan inte alltid vara den där lilla oskyldig flickan!
då svarade du med:
-nää det begär vi inte heller, man kan ha dåliga dagar men inte varje dag för då är det ju nåt som e fel, elr hur?

Men tänk om det e nåt som e fel då?!?!? tänk om det faktiskt är så att jag inte trivs hemma? tänk om du hade vart där som ett std ist, och inte bara skällt på mig hela tiden?!?! då kanske jag hade trivts hemma, och om du hade ställt upp lite mer för mig och inte fått mig att känna mig som den där idioten som bara kmr gå hemma hela livet...
Jag vill inte vara kvar här jag känner mig som ett jävla nerv-vrak som ingen bryr sig om, det e ingen som tkr om mig och det e bara massa jävla fel på mig hela tiden! bara för att ni gjorde på ett helt jävla annat sätt när ni var i min ålder som va typ på 60-talet så betyder ju inte det att jag ska vara likadan!!!
Jag verkligen hatar er just nu! vill bara ta Henna och dra härifrån, hade det inte regnat just nu så hade jag börjat gå in till Jkpg elr nåt, för jag kan verkligen inte vara kvar här!!!
Kmr  väl låta som en jävla idiot nu, men jag längtar faktiskt till skolan!! att få komma dit utan at behöva va rädd för att ni ska skrika och skälla på mig. där kan jag vara med kompisar och släppa alla tankar om vilka svin jag har till föräldrar!!!
Ni har verkligen knäckt mig nu! Trodde att jag skulle vara stark nog att vara kvar här i ett år till, men jag klarar verkligen inte det! Jag vill bara bort, vill bara hem till mitt trygga Jönköping/Huskvarna!!
</3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: