Hockeyfreaket

Utkast: Hejhej! ...

Kategori: Allmänt

Hejhej!
Jaha nu har jag skaffat blogg då. så detta e mitt första inlägg, jag kmr nog inte ha sådär jättemkt inlägg här precis.
Idag har jag bara vart hemma och tagit det lungt, umgåtts med mina 5 schäfrar medans mamma och pappa var iväg.
Har haft jobbig huvudvärk idag med:/ Är stressad för allt plugg som jag har över helgen med:/ På tisda har jag 20 eng.glosor, på onsdag har jag 10 latinska namn, på torsdag eng.uppsats och en sista grej på fredan till ARL. Shit massor att göra!
Har tänkt ganska mkt på Maja idag, för hon har typ körtelfeber nu och mår inte så jättebra. Men hoppas det går över snart så att vi kan börja hitta på saker igen:) <3
Har pratat massa med Simon idag med:) Han är helt underbar den människan, han lyssnar iaf på mig och ställer inte massa jävla frågor. Han är typ den enda jag skulle skydda ytan att tveka! <3

Pappa är inne i en sån där sur period nu igen, häromdan när jag va stressad på morgonen och han sa att jag skulle skynda mig så när jag svarade honom så blev han så arg så att han kastade osthyveln i bordet och gick upp. Så nu pratar han typ inte med mig längre. Vet inte vad jag gör för fel eftersom han blir så jävla sur på mig hela tiden. men men.. Orkar verkligen inte med han längre, funderar p att leta upp en lägenhet i Jkpg elr Hva, och om jag hittar nån ganska billig så kmr jag nog inte tveka så jättemkt med att flytta! Har verkligen ingen som förstår hur jävla jobbig han e!!

Nu ska jag dra ut en sväng med Henna och rensa tankarna!
Pussar Ida..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: