Hockeyfreaket

Utkast: Idag har ...

Kategori: Allmänt

Idag har det vart en helt okej dag i skolan:) kunde inte fråga om det där för jag hade ingen av dom lärarna idag:/ men imon så ska jag fråga det;) Såg Han idag igen;D Jag kmr verkligen dö innan det här året e över!! Jag har bara gått på Bäckadal i nåra veckor och jag trivs redan som fisken i vattnet. (Haha tyckte bara det va ett lite roligt uttryck!x)

Vart med Caroline, Emma, Susie, Malin och Paulina idag en sväng. Vi vart på Juneporten och fikade sen så skulle alla utom jag och Caroline ner till stationen så vi gick ner på stan en sväng, och när vi gick vid Apoteket så var det några lustiga skyltar som typ pratade;S x'D hahaha shit vad vi skrattade, och på skyltarna stog det typ:
-Få tyst på eländet, skicka en barnmorska till Afrika!
Då var det typ nån reklam från Rädda Barnen..
Haha sen kom det typ en kille på cykel och han typ fattade ingenting!xD hans min finns det inget som slår nästan!!x'D

Aja, nu ska jag plugga l

Kommentarer


Kommentera inlägget här: