Hockeyfreaket

Utkast: Tjo alla!:) ...

Kategori: Allmänt

Tjo alla!:)
Vill bara säga en sak! JAG É KÄR!!!<3 han är så jävla underbart snygg så att jag typ smälter varje gång jag ser han;)
Så jag bara längtar tills jag får skolkatalogen så att jag kan snoka vidare om han;D haha
Min dag har varit helt jävla underbar! Dagen blev helt jävla toppen när vi kom till Lekeryd när han med stort "H" kom in i min buss!;D Han va på väg att sätta sig jämte mig:O men Hans kompis sabbade allt när han kom på att han var tvungen att snacka med Honom om nåt:/ men jag kunde ha full koll på Han så jag fick sitta och kolla på han ist;) och sen så satte Han sig lite längre fram, men jag såg till att jag kunde se han ändå, hehe. Men sen gick Han och Hans två kompisar och satte sig längst bak, och jag satt nästan längst bak;D Så då kunde jag sitta där höra Hans röst hela tiden.:)
Asså Han e så mums att jag skulle kunna äta upp Han!!;)

Idag/ikväll har jag vart hos Maja, vi hade kul som vanligt!:) Vi gjorde lite olika saker, sen när vi vart vid stationen så kom värst äckelgubben och frågade om vi hade pengar på våra mobiler;S Sen gick jag & Maja en sväng, sen gick vi hem till henne och käkade macka o kollade på film,sen kom pappa och hämtade mig.. Jag kom på värsta raiga idéen me som jag ska se till att den blir verklighet;D Ska komma ihåg att fråga om det imon i skolan;P

Så nu sitter jag här framför datorn och bara tänker på Han och vet inte vad jag ska göra.. Sitter o lyssnar på musik och bara njuter av hur jävla bra jag trivs på Bäckdal!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: