Hockeyfreaket

Fuck my family!!!!!!

Kategori: Allmänt

Asså fan ta er alla! Jag vill inte ha nåt med er att göra mer! Jag önskar att jag hade dom pengarna så jag hade kunnat flytta långt långt härifrån och slippa erat jävla tjat, det e meningen att man ska stötta en i familjen och inte klaga och va emot en!
Och FY FAN vad skönt det ska bli när du försvinner till Stockholm imon ditt jävla as så att jag slipper se dig här hemma i några dagar!
Och säg för fan inte att ni e vana vid att snuten ringer hem! Det har hänt EN jävla gång! FATTA, EN(!!!!!!!!!!) JÄVLA GÅNG!!!!!
Och snacka för helvete inte om att folk med kängor är helt sluta i huvudet! Lär känna personerna innan ni får förutfattade meningar! Bara för att folk har tuppkam och kängor behöver inte det betyda nånting!
Och jag vet att jag fortfarande bor hemma i den här jävla skithålan och jag vet att jag inte är 18 och myndig än, och därför gör jag inte som jag vill! Och sluta jämföra mig med hur det var när ni levde på medeltiden och fick jobba när ni bara va 12 år! Men tror du att jag bryr mig eller?! Jag skulle knappast tro det!
Och jag vet att ni har sagt att jag inte borde skriva sånt här på bloggen, men jag orkar inte bry mig längre! För ni e ju VANA vid att snuten ringer hem........
Asså GAAAH jag vet inte vad jag ska ta mig till eller vad jag ska få ut min ilska på!
Och jag gör vad jag vill med VEM jag vill! Det kan ni fanimej inte bestämma över, det e min kropp, det e mitt liv!
Har ni inget vettigt att säga till mig så kan ni lika väl hålla käften!!!

Kommentarer

  • Maja säger:

    Jag kan fan spöka ut mig så in i helvete nån gång och komma till dig så kan jag vara astrevlig, så får de se att alla "punkare" inte är som de tror(elr nåt).. haha fan vad smart jag är, right?;D

    2009-04-27 | 00:08:06

Kommentera inlägget här: