Hockeyfreaket

Knarkare .

Kategori: Allmänt

Jaha , vad ska man skriva här då? Jag har verkligen ingen aning!

Jag kan ju berätta om mitt läkarbesök igår , där typ allt gick åt helvete!
- han ville att jag skulle spruta i mitt finger på tisda , blev inget med det *lättad!*
- han ville spruta min fot för att den känns infekterad , och jag får en känsla av att den är "för svag"
- han hittade nåt i ryggen som han skulle vilja göra nåt åt :S jag har fan aldrig haft problem med den! :S
allt detta resulterade i ca 50 tabletter i en veckas tid för att sen sänka en tablett o ta det i en vecka o sen hålla på så tills det är nere på noll . Fy fan , jag kmr bli sån knarkare!
Och om inte det hjälper så sa han att då kanske jag får åka in dit en gång i veckan o få spruta med starkare medecin i!! :O det vill jag inte!! :(

Idag va jag i skolan o jag fick gå tidigare från matten för Glenn :P men jag fick bara gå tidigare om jag lovade o räkna en kvart matte på lovet xD men jag "råkade glömma" boken i skåpet xD
Men jag va duktig o tog med mig frågorna hem o nåt mer xD har ingen aning om vad det va jag tog hem egentligen xD
Men jag lär ju inte göra nåt hemma xD

Det blev varken Växjö elr Alma idag eftersom jag inte hade nån skjuts till bussen så jag kunde ta mig till Jkpg .
Men det va rätt skönt att va hemma med om jag ska va ärlig ! :P
Fast hade kanske vart mysigt hos Nenne med :) vem vet;)

Idag när jag skulle ta tian ner till stan idag så kom ju självklart Thomsen o hans fucking gäng dit , o sen spred han ju mitt namn till alla i hans gäng typ . O sen när vi satt där på bussen så va det nån som ropade på mig xD
När vi skulle hoppa av vid Rådhusparken så höll jag på att gå rätt in i Calle xD det hade ju vart extremt lyckat i såna fall xD Men sen när jag ringde hem o sa vilken buss jag skulle ta så visade det sig till sist att jag inte behövde åka buss hem , jag fick skjuts av pappa hem ist :P
När jag kom hem så käkade jag mumsig fisk , den enda fisken jag tkr om typ , sen så duschade jag . O fy fan va skönt det va , kände mig helt ofräsch efter natten hos Petra xD haha ,

Vi kom försent till skolan idag , typ en halvtimme xD så vi behövde bara ha Liselott i ca 15 minuter :P
Vi skulle göra Alla Hjärtans Dag kort , mitt blev väl sådär . Sen skulle vi skissa på nåt arrangemang . men jag har ju inte gjort nåt så jag fick komma på ett i mitt huvve , men de gick inte så bra xD
Men får se hur det blir , jag måste fan plugga på lovet! Det e jävligt surt !! Måste fixa mitt tal o det i y-ämnet o massa skit :/
Blä på det ! Det enda ämnet som jag inte ligger i just nu , som det känns som iaf , är matte ! :) för en gångs skull så fattar jag vad det är jag håller på med när jag räknar . Det e ju inte så vanligt att jag gör det xD

Ja , detta inlägget blev längre än vad jag tänkt mig xD men men ,
Nu e det tomt i huvvet på vad jag ska skriva , kanske skriver senare . Ha det bra !
Pussar ,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: