Hockeyfreaket

Växjö , hem elr med Alma? :S

Kategori: Allmänt

Nu sitter man i skolan då , blev inget bloggande igår när jag var hos Petra hela kvällen .
Vi hade askul! :D men det där med pluggandet blev det ju inte så mkt av , som vi hade räknat med då alltså xD

Idag vet jag inte vad som händer , antingen så ska jag hem o duscha o bara ta de lugnt elr till Växjö elr med Alma .
jag vet inte vad jag ska göra än :/ men det märker vi väl om nån timme , :P

Jag funderar på att dra tidigare från matten så jag hinner med min tidiga buss hem för jag har ingen lust att vänta 85(!) minuter på nästa buss !! så Glenn får vara så snäll och släppa mig tidigare ! :P om jag nu ska hem vill säga xD

Jag har bara en lektion kvar sen är det lov! :D fan va gött asså!! :D sovmorgon!(Y) ;)
Det e typ det bästa med lov , att man får sovmorgon!! :P
Jag vet fan inte vad jag ska göra på lovet , blir väl kanske att va med Maja nån dag? :) får ju passa på nu när vi e lediga , vi har ju inte vart så mkt det senaste . O Petra ska till Sthlm så henne kan man inte va med heller , o Frida kmr ju säkert träna som en idiot typ varje dag !

Aja jag kmr väl uppdatera ikväll . Ni får ha det så bra så länge ! :P
Pussar ,

Kommentarer

  • maja säger:

    jo men nån dag får vi väl klämma in så att vi kan träffas iaf:)<33

    2009-02-06 | 15:31:30

Kommentera inlägget här: