Hockeyfreaket

Damn he's hot!;)

Kategori: Allmänt

JAG SKREV G PÅ MITT MATTEPROV!!:D:D fan vilken lättnad, trodde jag aldrig att jag skulle göra eftersom jag inte ens va färdig med kapitlet när jag skrev provet :)

Asså fan vad det blåser ute , asså det låter som plåttaket ska blåsa bort o att hela panelen på huset ska flyga åt helvete typ xD jag kmr ju inte kunna somna inatt om det ska blåsa såhär! xD

Idag så var det ju skola som vanligt, sen efter det så drog vi ner på stan o mötte Erik , sen gick vi på stan i typ en timme elr nåt o sen gick vi ner till stationen för att ta bussen hem .
Sen på vägen hem så ringde mamma o sa att jag skulle gå till mormor . Så då gick jag dit, har typ bara 50 meter elr nåt dit från busshållplatsen . Vi va där typ en timme , sen åkte vi o tankade o sen drog vi äntligen hem!
När jag hade käkat så blev det ut till hästarna o så fixa Jasmines sår på benet o kolla på Lukas vrf han haltar .
Sen när jag kom in så har jag inte gjort så mkt, satt i tvrummet med mamma o dom , fick nåt skrattanfall när jag satt där xD sen snackade vi om Rasmus , jag tkr inte om att min mamma & pappa känner hans föräldrar!
O pappa e såååå grymt trög!! vad han sa tänker jag inte skriva xD för det kan bli pinsamt xD

Vi kollade på allsvensk hockey , Daladerby elr vafan det hette xD det var iaf Mora o Leksand som spelade , dom snackade om att Leksand kmr gå upp i ES , men det kan dom ju fan inte göra så jävla dåliga som dom va! Pinsamt ju!

Nä nu ska jag hitta på nåt , ha det bra !
Pussar ,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: