Hockeyfreaket

Fucking jävla Satkärring Liselott!!!!!!!!!!!!

Kategori: Allmänt

Jaha, klockan är snart två och jag är vaken trots att det e skola imon. Och jag ska upp om cirka 3½ timme!:/ Fy fan vad segt! Jag behöver egentligen sova nu, men jag kan som vanligt inte somna! Tror fan jag ska börja med sömntabletter elr nåt för såhär kan jag inte fortsätta!!
Funderar på om jag ens ska gå o lägga mig idag, jag har ju trots allt bara en lektion imon. Fast iofs så är det ju hockey på kvällen, haha det hade ju vart nåt att somna på hockeyn xD fast jag skulle somna stående i såna fall! xD
Vet inte vem jag ska gå med imon elr om det blir själv, fast då står jag väl vid Bojjan, Micke o "Raggarn" :P

Jag har luggit o läst i min bok hela kvällen, vet verkligen inte vad jag ska göra. Jag kan ju ändå inte sova:/
Lyssnar på Avenged Sevenfold, o dom gör det ju inte lättare att somna direkt;P

Denna veckan så blir det att gå o klaga på Liselott hos rektorn då, står verkligen inte ut med henne! Hon är verkligen en mardrömslärare! Det finns nog ingen som skulle vilja byta med oss o ha henne! Jävla satkärring!!!
Dessutom så har dom ju ändrat vårat schema nu, så ist för att gå till 14.10 på onsdagar så går vi till fucking 15.45!!!!!!!
Asså så kan dom fan inte göra utan att informera oss!! Dom är ju totalt dumma i huvvet!!
Jag funderar fan allvarligt på att byta linje! Jag vill inte gå kvar om jag ska ha henne som förstör mitt liv!
Hah, när jag berättade för mamma om vad dom gjort med schemat så sa hon:
-Men vilka jävla idioter! Så kan dom ju inte bara göra! Det ska ni klaga på och glöm inte att klaga på hon den där heller då till rektorn!
Hon den där är Liselott som hon menar om ni inte fattar det;)

Men nu ska jag nog fortsätta läsa elr nåt, ha det bra!
Pussar ,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: