Hockeyfreaket

Hagos lämnar!:D

Kategori: Allmänt

Jag kom just på att jag har glömt att skriva här att Hagos går till SSK!  ÄNTLIGEN säger jag bara!:D Det var nog det bästa på säsongen, för jag har aldrig gillat honom. Vet inte varför, jag har inte det bara!
Hv tog hem Ullström ist, det blir nog bra med honom!:)

Match mot Lhc på torsda, vi har nog en chans att vinna! Jag tror på vinst iaf!
Hade tänkt att åka dit, men det blir väl inget med det:/ BLÄ på att jag bara har vart på en bortamatch hittills!:O :( det e fan sorgligt!:( men har man varken sälle elr pengar så e de inte kul! men det ska det bli ändring på, nångång.

Jag längtar grymt mkt till invasionen nu! Men nu är det ju typ lite mindre än två veckor kvar:D hoppas dom två veckorna går fort!!:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: