Hockeyfreaket

I miss you!!:(

Kategori: Allmänt

Jaha, tråkig kväll som vanligt. Fast utan Tim:O:( så då blev kvällen ännu tråkigare! Allt är den där fucking körskolans fel!! Den bara förstör! xD
Men jag har ju Petra, vi har chattat heeeela kvällen verkligen!:) o om hon inte haft mig ikväll så skulle hon ha fått ett nervsammanbrott! xD hahahaha, nää stackars liten:P
Men jag har inte tänkt o skriva här vrf min kära kukpetra hade lite problem, eftersom jag vet att vissa personer är väldigt nyfikna! Men aja,

Imon e jag ledig:D jag e ledig,jag e ledig,jag e ledig,jag e ledig,jag e ledig:D hahahah:P

Jaha, vad händer ikväll gott folk? Själv så kmr jag va nattuggla som vanligt xD elr jag tror det iaf,
Vet inte riktigt vad jag ska göra annars, men får se.

Ha det bra!
Pussar ,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: