Hockeyfreaket

Still awake ,

Kategori: Allmänt

Jaha, känns som det e helg. Fast det e ju bara tisda, elr onsda e det ju faktiskt nu eftersom klockan e 02.27:P
Petra drog nyss för att hon skulle sova, så nu är jag ensam igen. Elr det e ju några människor inne på msn, men dom vill jag inte chatta med,det e bara tråkiga människor inne nu! Det e bara för att det e skola imon som inga människor e inne!
Haha, fy fan vad jag krossade Petra angående Tim innan xD Jag hade rätt o du fel!! mohahaha, xD
Synd för dig att han drog 3 minuter innan tolv! xD annars hade du fått rätt, men denna gången va de min tur att ha rätt;)

Lyssnade på Björn Rosenström typ halva kvällen idag xD hans låtar är verkligen speciella, men jävligt goa! xD
Kmr aldrig glömma första gången jag hörde han! Helena spelade han för mig, jag visste varken vad det ena elr andra ordet betydde och mamma var arg på henne för att hon spelade hans musik för mig! xD hahahaha, lite härliga minnen faktiskt!:P

Imon, elr om nåra timmar rättare sagt så får jag kanske träffa Marcus!:D Jippie, inte träffat honom på aslänge!! :/
Juste, mamma fyller ju år idag? Elr? Jag har verkligen ingen aning om när hon o Eva fyller år, elr Eva fyllde ju i söndas men det hade jag inte vetat om det inte hade vart för att dom var ute i Tokeryd och firade mamma o Eva.

Haha, jag mobbade Tim innan för att han inte fick va ledig xD Jag va lite elak då xD
men Elak e ju mitt andranamn har vi ju kommit fram till;) Elr vad säger du Maja? ;P

Usch fatta vad surt att komma tillbaka till skolan nästa vecka! Usch, då blir det vanligt schema. Och med det så innebär ju det lektioner med Satkärringen! usch, låt mig dö o slippa henne!
Asså jag skulle nog kunna göra vad som helst för att slippa lektioner med henne, hon skulle nog tillomed kunna få mig att byta linje! För jag pallar verkligen inte med henne! Hon är så jävla störd o dum i huvvet så jag vet fan inte vad jag ska ta mig till snart. Tänk tre år med henne, fy helvete! Kmr ju bli emo o börja skära sig i armarna för fan!!

Men jag tror jag ska försöka sova snart, fast jag e inte så trött . Som vanligt!
Om det hade vart vanlig skoldag för mig så skulle jag gått upp om ca.2 timmar! Det e fan sjukt hur jävla tidigt jag behöver gå upp!:S men men, jag har ju själv valt det på ett sätt kan man ju säga.
Men det blir väl lägenhet i Jkpg snart hoppas jag, det hade vart riktigt nice! ;) så slipper jag ju gå upp tidigt o åka buss i typ en timme varje dag. 

Aja, god natt alla! Sov gott! 

Pussar ,  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: