Hockeyfreaket

Still awake !

Kategori: Allmänt

Fortfarande vaken och klockan är 05.43 xD
Men jag vet inte om jag ska gå och lägga mig idag xD för gör jag inte det så kmr jag ju att vara trött ikväll o då så kmr jag ju att gå o lägga mig tidigare!:P o då kanske jag kan börja vrida tillbaka mitt dygn till normalt igen xD vilket jag inte komr att lyckas med xD

Jag o Petra har kollat på Pirates of the Carribean 1 nu, den var bra o snart så ska vi kolla på trean eftersom jag redan sett tvåan:P o tro det elr ej, men jag tkr att Johnny Depp ser rätt bra ut i domma filmerna!!:O xD
Jag tkr bara att han e snygg i dom här filmerna, inga andra, men det kanske beror på att jag gillr sjörövare, dom är så fucking grymma!!;D



Nu ska ja fortsätta kolla på filmen, ha det bra:P

Kommentarer

  • Petra säger:

    Johnny e snyggast! Å när han spelar jack e han riktigt mumsig xD

    2009-01-06 | 06:28:41
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/

Kommentera inlägget här: