Hockeyfreaket

Wiie, Rasmus:D <3

Kategori: Allmänt

Jaha imon kmr hästarna hem igen, pågrund av den där människan .
Men dom kan ju fan egentligen inte bara bryta kontraktet sådär!!
Asså jag blir så sur på såna människor som inte kan hålla ett kontrakt! Och det visade ju sig att hon har ljugit för oss med ett antal ggr! Jag hatar verkligen människor som ljuger, elr man ljuger ju själv ibland men sånt ljuger jag fan inte om!!

Jens håller på att skicka en grej till mig på msn nu men det är helt segt och massa!! blä på det!

Vi ska ju gå till rektorn elr nåt o klaga på Liselott, o så snackade ju nåra av oss i klassen om att ha en sån där lista som alla skriver under som inte tkr om Liselott, så jag tänkte skriva ut den här så får ni säga vad ni tkr om den:P

"Vi som går florist tycker att på våra lektioner med Liselott får för lite undervisning med det vi ska utbilda oss till, utan det handlar mer om att städa lokalerna och utrymmena. Vi förstår att det ska vara rent och snyggt, men det får ju inte gå till överdrift. För när vi hade Inger var det roligt och undervisande. Vi vill ha en förbättring av detta! Eller att Liselott ska avgå och ta tillbaka Inger. 
                                                                        Undertecknad "

Blir det bra om man skriver nåt sånt o sen ber om allas underskrift som inte tycker om Liselotts lektioner?! 
Det är inte jag som skrivit detta, jag förmedlar det endast ut till folket . 

Wiie, Rasmus!:D <33

Ikväll blir det nog hockeykväll med pappa eftersom mamma inte är hemma. Så jag dumpar Petra idag också för hockey xD hahahah, im evil;)

Vet inte vad jag ska göra ikväll annars, Tim kmr ju inte va hemma så jag kan inte snacka med honom:( fast han kmr ju hem lite senare igen!:)

O Gabriel blev helt sur på mig idag, egentligen så vet jag inte varför. Det var liksom inte riktigt meningen att dissa dig, men det här var faktiskt viktigt! Så du får väl va sur på mig då!

Jag kmr nog somna tidigt som fan ikväll, känner mig helt död typ! xD asså det var längesen jag kände mig såhär trött såhär tidigt på kvällen! :P

Aja, ni får ha det så bra alla!
Puss ,


Kommentarer

  • Syrran säger:

    klart att man kan skriva så. något måste ju göras. det är ju inte bra om en hel jävla klass känner att dom inte får ut något. man blir ju sur innan lektionen ens har börjat. kram

    2009-01-20 | 19:29:13
  • Petra säger:

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

    Du får inte dumpa mig :'(

    2009-01-20 | 19:35:10
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/

Kommentera inlägget här: