Hockeyfreaket

I know you don't think that I am trying

Kategori: Allmänt

Nu e jag hemma äntligen, sov hos Petra inatt :) trevligt som vanligt med tjejerna <3
Kollade på film o snackade o skrattade massa :D verkligen vad jag behövde nu mitt i den här skiten.
Åkte med Malin & Johan hem vid typ halv 4, innan vi hämtade Johan så åkte jag & Malin runt lite i stan. Va på Rusta o lite mer :P
När jag kom hem så va jag inte hemma alls länge förrän jag & mamma åkte ner till Malin o dom igen xD jag klippte o färgade mammas hår, det va meningen att Malin skulle hjälpt till o klippa lite o det, men det va jag som gjorde typ allt xD
O nu är vi hemma igen. Och nu måste jag kolla upp det på lördag innan pappa blir ännu surare på mig. Att han e sur på mig e typ det sista jag behöver just nu..

Hahaha juste, Frida har verkligen fått in i sitt i huvud att det ska va jag & Hampus xD Bara för att jag gillade honom för flera flera månader sen xD Hon fattar inte att jag inte gillar honom nu. Vi e bara kompisar. Bundisar som han sa;P
Hon vill typ inte förstå att jag gillar Dannä, när jag säger att det e han jag gillar o ingen annan så säger hon bara "usch, usch e det enda ordet jag har att säga om honom!" Hon e knäpp den människan hehe ;P
Och såhär sa hon om mig o Hampus:
"Nu e ni bundisar, sen blir ni bandisar, o sen blir det bom bom" xD

Nä nu orkar jag inte skriva mer här. Ha det bra!
Pussar , <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: