Hockeyfreaket

450 inlägg :P

Kategori: Allmänt

Jaha ny dag, och jag räknar nog detta som första dan på sommarlovet :P känns verkligen inte som att man har sommarlov tycker inte jag. Det enda som känns lite e att man får sova länge på morgonen :P
Snart ska jag ut o jobba.... Jag vill/orkar inte! Men jag måste det, eftersom jag inte har vart hemma sen i torsdags.
Vet inte vad som händer idag annars. Blir väl att ta det lugnt och kolla klart på This is England. Sen måste jag prata med en viss person om en grej, för jag har gått runt o tänkt på det hela helgen, så nu måste jag fan fråga innan jag blir galen!

Detta e mitt 450e inlägg folks :P kan inte riktigt fatta att jag skrivit så mycket, men antagligen har jag det ;P

Nä nu måste jag dra mig ut. Ha det bra, hörs senare.
Pussar , <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: