Hockeyfreaket

.......

Kategori: Allmänt

Den här dagen är redan ett helvete! Vaknade o va helt tjurig, och känner att jag kommer va det resten av dan också. Så fan ta den som säger emot mig eller nåt idag, då kommer jag fan få sånt rådamp, för idag så känner jag att jag inte kan kontrollera min ilska, jag brukar kunna göra det men inte idag.
Och du gör fanimej inte saken bättre!:@
Och nu så har jag fucking datalektion,  vi ska svara på några jävla frågor, och sen efter data så ska jag ha färgprov, det kommer gå helt åt helvete eftersom jag inte övat nånting, jag orkade fan inte det igår, satt bara o kollade på pappret och läste samma mening typ 20 gånger..
Aja, jag har ju redan IG i typ massa ämnen känns det som. Skit samma, pallar inte bry mig längre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: