Hockeyfreaket

Irriterande huvudvärk.

Kategori: Allmänt

Ja nu sitter jag här med nytvättat hår och väntar på att tiden ska gå.
Jag vaknade av att en geting kröp jämte mig idag, så då blev det att jaga runt den som en idiot i hela rummet och efter mig hade jag en livrädd hund x)

Igår så tänkte jag spamma min bdb med test xD men efter jag har gjort ett och håller på med det andra så dör min jävla dator! Och jag får inte igång aset efteråt! Då blev jag sur. För klockan va typ bara 11, och så jävla tidigt kan man inte sova! Så jag fick lägga mig och läsa och lyssna på musik på mp3n istället, jag låg o lyssnade på Swingfly-touch and go typ 100 gånger xD jag blev på så jävla bra humör av den :P och jag försökte få kontakt med Dannä för jag behöver veta om imon, men den människan svarar ju inte som vanligt...
Jag hade en jävla huvudvärk som vägrade gå över, så vid halv 3 går jag ner och tar 2 alvedon och hoppas det ska gå över. Men tror ni den gjorde det?! Nä, jag har fortfarande lite kvar av den. GAAH va irriterande!
Hoppas det försvinner snart så jag slipper sitta med huvudvärk på bussen in till stan sen.

Så blir det inget med Dannä imon så ska jag kanske iväg på annat. Jag har kommit på att jag inte skriver ut så mycket längre på bloggen vad jag ska göra längre. Jag skriver inte vart jag ska och/eller med vem jag ska va. Det e bara en del grejer jag skriver ut om. Undra varför jag har blivit sån?

Aja, ha en bra dag alla för det tänker jag ha! :P
Pussar , <3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    man kan ju inte söka på din bilddagbok. är det bara för att man inte är medlem eller jag hittar dig inte ens, gjorde jag ju innan

    2009-06-23 | 19:57:29

Kommentera inlägget här: