Hockeyfreaket

Smurftunga ;P

Kategori: Allmänt

Nån anonym som kommenterat om att denna människa inte hittar min bdb, (antar att denna människa e syster Helena?), jag har ju bytt namn där, heter Smurftunga nu ju :P

Kom hem nyss. Vart iväg en sväng hos lite folk. O imon ska jag nog iväg igen, om inte Dannä hör av sig o säger nåt annat. Men kan redan nu säga att det inte verkar blir nåt med det... Men får hoppas på det bästa.

Idag så har det ialla fall vart en supertrevlig dag :D
Nu när jag va iväg så började den där "Nån snubbe" messa. Han e lite efterhängsam, och han berättade vissa saker för mig xD och han e en sån där jobbig jävel som skriver massa jävla "<3" HEEELA tiden!!! Skit irriterande. Jag vet inte hur många gånger jag förklarat att jag inte e intresserad av honom, men han verkar ju ganska trögfattad.. *suck*

Vet inte vad jag ska göra ikväll. Funderar på o gå ut i tvrummet o sociala mig med mamma som sitter o sjunger xD jag tror hon kollar på allsång på skansen xD

Aja, ha det bra alla!
Pussar , <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: