Hockeyfreaket

Jävla idiot!

Kategori: Allmänt

Idag så har det faktiskt vart en helt okej dag:)
I skolan först så kollade vi på film, det blev Grease, sen gick vi på lunch, och när vi kom till matsalen så satt Hampus o alla dom där xD O Bumbibjörnen e nog fan lite småbög för han går runt i rosa kläder xD
Vi satt i matsalen typ 5 minuter sen drog vi, vi satt utanför våran ingång o pratade, och när vi kom från matsalen så kom Hampus o alla dom igen, då typ ropade Frida på Hampus xD och dom sa nåt när dom gick förbi oss när jag o Frida typ bröt ihop i skratt xD
Sen efter lunchen så sjöng vi Singstar xD Usch vad jag inte kan sjunga xD Men sen på slutet då jävlar sjöng vi för fulla muggar xD
Hahaha juste, när vi gick till maten idag så gick vi genom stora porten i våran sal, då va det typ några som tältade på gräset xD dom frågade om vi ville ha varmkorv xD och Frida snackade nåt om att det var en kille som åt ketchup xD

Efter skolan drog jag å Petra hem till henne, sen efter en liten stund så drog vi till Brunnen, när vi vart där en stund så kom Rickard... Sen kom Lambi:P Lambi typ tryckte ner mitt huvud i kanten på fåtöljen o sen typ klappade han mig på kinden xD Och sen kramade Rickard om mig:@
Jag tycker verkligen inte om honom!
Sen följde vi med dom till BR för dom skulle kolla på leksaksvapen xD Sen stannade jag å Petra på stan, där träffade jag Dannä :D så pratade en liten stund med honom:)
Sen gick vi till June o sen till Brunnen o sen till June igen xD
När vi gick upp till Brunnen sista gången så kom Skunk där, vi sa inte så mycket .
Sen när vi gick ner till June så gick han lite innan oss, sen så när vi kom ner till June så satt Lambi där, och så va Demm där och självklart Rickard. Skunk stannade där och sen åkte vi samma buss. Jag sa typ ingenting på bussen, Petra tyckte jag va pinsam xD Men det skiter jag i för jag vill inte prata så mycket med honom. Sen så hoppade vi av samtidigt som honom o sen så stog vi o pratade lite och sen tog vi bussen in till stan igen xD

Sen så tog jag bussen hem, och jävla idiot som va på bussen. Det var typ en utlänning som satt framför mig och sen typ vänder han sig om o typ säger nånting, och jag hör inte eftersom jag lyssnar på musik, så jag säger "Va?" och då mumlar han nåt på sitt språk, jag fattar ingenting och ser antagligen ut som ett jävla frågetecken, då klappar den jävla idioten till mig... Asså jag visste fan inte vad jag skulle göra, jag blev så jävla chockad. Sen så typ vänder han sig om normalt igen o typ somnar. Jag fattar fortfarande inte vad det var han höll på med. Jävla idiot säger jag bara!

Aja, nu har jag inget mer o skriva. Ha det bra!
Pussar , <3

Waay, Petra har gett Dannä 3 pluspoäng idag :D xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: