Hockeyfreaket

Gamla låtar ,

Kategori: Allmänt

Jag har kommit på att min lördag kmr bli ganska stressig elr nåt , för först så ska vi på dop för Lowa vid två , och sen vid fyra så är det hockey , och jag totalvägrar , elr kanske inte totalvägrar men ändå , att missa nån match nu !
Sen så blir det väl antagligen tillbaka till dom igen , för det skulle visst va nåt på kvällen hos Peter & Eva elr nåt .
Och mitt största problem är typ vad jag ska ha på mig på dopet xD kläder e alltid ett problem för mig ! jag måste typ bestämma redan på torsdag elr fredag om vad jag ska ha ! och mamma kmr ju inte va hemma , så jag kan inte fråga henne om vad jag ska ha heller ! o pappa vill jag inte fråga direkt xD
Aja , får se hur det blir med den saken .

Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på gamla härliga låtar :)
Idag kan jag ju va uppe hur länge jag vill ! :D eftersom jag e ledig imon ! :D
Fast jag ska dock upp vid sex , men det e bara för att säga hejdå till mamma och sen ska jag lägga mig där nere med Zimon . för jag vet inte om jag pallar ta upp honom , men får se hur det blir imon med den saken .
Henna blir ju säkert sur om jag tar upp honom ;P

Men nu ska jag fortsätta leta efter gamla godingar :P
Ha det bra alla !
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: