Hockeyfreaket

Thåström !

Kategori: Allmänt

Jaha , idag så va det ju skola igen , hade två lektioner , helt meningslöst , sen hade jag håltimme från 10.40-14.00 , då åkte vi ner på stan o käkade o sen så åkte vi runt till olika tatueringsstudior .
Efter det så åkte vi tillbaka till skolan och så hade vi typ rast i en timme till , då satt vi mest i soffan och drygade oss .
Sen gick vi på den där estetinfon , vi va 8 tjejer och 5 killar , alla killar satt i ena delen av klassrummet och tjejerna på ena sidan , och trots att jag o Petra bara satt nåra centimeter från varandra så satt vi och skrek till varandra och vi skrattade som faan! och jag härmade den dryga läraren vi ska ha , hon va as seg!! Hon kmr ju gå hem som ett nervsammanbrott efter en hel vecka med oss xD
sen så ville hon ta kort på oss med , jag skrattade som faan på mitt , och jag gjorde så att Petra typ blev helt störd på sitt xD vi fick sluta lite mer än en timme tidigare , det va niiice!(Y) :D
Under estetinfon så satt jag o messade me Joel , o störde honom när han jobbade (A) ;)

Imon så ska jag ju träffa honom , och sen så ska jag till mamma med , vet dock inte hur jag ska hinna med det , men på nåt sätt måste jag hinna med det , för idag så va jag typ där max 5 minuter . Jag hann typ inte mer än dit förrän vi skulle åka igen . Så jag måste dit en liten sväng imon iaf , så jag vet inte hur länge jag ska va med Joel .
O nästa vecka så ska jag visst till Brunnen med .

Just nu lyssnar jag på Thåström , måste ju lära mig nåra av hans låtar när jag ska på hans konsert i Hva i april med Petra , jag började verkligen gilla honom direkt nästan ! Hans låtar e så meningsfulla ! Helt underbara !!


Men nu ska jag nog dra på en film elr nåt medans jag väntar på att Joel ska logga in igen ;P
Ha det bra alla !
Pussar , <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: