Hockeyfreaket

Blä på att bo här!

Kategori: Allmänt

Det blev inget Gränna idag, det blev att åka till Malin o dom en sväng istället och där va Helena & Marcus :)
Vi grillade och sen satt vi och snackade om olika saker, som torret eller hur det stavas xD
Så vi ska göra såna sjuka grejer nu i framtiden xD folk kommer tro att vi e helt dumma i huvudet men det var väl inget nytt egentligen xD
Så vi kom hem för bara en liten stund sen . Vet inte vad jag ska göra ikväll, har absolut inget att göra i helgen, det e ju bara för att det var planerat att vi skulle åka till Danmark igår, men det blev ju inte så, så nu har jag inget att göra.... Segt som fan, jag hatar att sitta hemma på helgerna nuförtiden! Innan kunde jag tycka det var helt okej med en hemmahelg o bara få va hemma o slippa allt typ några dagar, men nu så vill jag inte va hemma, jag vill typ nästan aldrig hem efter skolan och på helgerna vill jag definitivt INTE va hemma! Det e ju rena tortyren och bo hemma! Jag fattar inte hur min kusin som e 25 att han fortfarande kan bo hemma! Jag hade nog fan tatt livet av mig av o behöva bo hemma så länge!
Får hoppas jag får ett eget ställe snart! För jag vill inte bo här länge till! Jag vill inte bo mitt i skogen mitt ute i ingenstans! Jag vill bo bland folk där man har nära till mycket och nära till sina kompisar, det skulle va perfekt om jag hade bott i Jönköping! Som till exempel när Rasmus gjorde slut med Petra, då hade det vart perfekt o bo nära när hon va deppig o det. Och när Simon och Mattias bråkade, det hade vart perfekt o bo där då, för då hade jag kunnat få umgås med dom så mycket jag ville utan o behöva berätta för mamma o dom om vilka dom e o hur gamla dom e o hur jag har lärt känna dom o bla bla bla .... Aja får se hur det blir med den saken . Men kan ju alltid hoppas att jag får flytta snart!

Vad händer i helgen människor? Jag vill ju som sagt inte va hemma! Jag vill in till stan eller vafan som helst typ!

Aja, det var väl allt jag hade nu. Ha det bra!
Pussar, <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: