Hockeyfreaket

Rubrik?

Kategori: Allmänt

Blä jag har fortfarande lika tråkigt! *suck*
dom enda roliga inne på msn e typ Petra och Daniel, men Daniel försvann och Petra o jag har typ inget o säga till varandra :/

Asså jag vill se Green Street Hooligan snart, för jag e typ beroende av klippet jag länkade häromdan, jag kan typ inte sluta kolla på det xD

Usch imon e det tillbaka till praktiken, vill inte! Men skönt att det e torsdag imon, då är det bara fredag kvar och sen e det tillbaka till skolan som gäller , och det e ju inte så långt kvar tills skolan slutar, och då tar Bert och dom studenten:O:'( kommer ju sakna dom, det e ju typ dom som gör skolan rolig :P

Johan frågade mig om jag hade planer för helgen, och jag har ju lite, och sen tjatade Cacce lite om lördag, men jag vet inte, jag ska ju förhoppningsvis va med Daniel på lördag:D och på fredag e det Brunnen med Petra som gäller, och Frida skulle visst med dit också :P sen sova hos Petra hela helgen typ :P

Usch inatt kommer det inte bli många timmars sömn har jag en känsla av, men det blir det ju aldrig för mig iofs, men det e inte bra om det blir för många timmar heller, max 4 timmar, annars kommer jag ju va död imon! På ett sätt e det faktiskt lite gött att det räcker med 2-3 timmars sömn för mig, för jag får ju mer vaken tid, alltså får jag ut mer tid utav livet :P xD
Usch nu ska jag inte spela smart, det brukar gå illa då xD

Aa det var väl allt, ha det bra!
Pussar , <3

You make me smile :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: