Hockeyfreaket

Saknar dig <3

Kategori: Allmänt

Nu har Petra åkt hem, eller de va ju ett tag sen hon åkte, men aa ni fattar xD

Efter hon åkte hem så satt jag ute med mamma o dom och kollade när dom plockade ihop den där grejen mamma fick i morsdagpresent av mina systrar:)
Sen så pratade vi om busskortet och jag ska få det av pappa förhoppningsvis, men han får inte lön förrän om ett par dagar typ så jag kommer få betala några dagar till om jag ska nånstans *suck*
Tur att jag har skolkortet ialla fall .

Vet inte vad jag ska göra ikväll, blir väl att kolla på nån film eller nåt. Kommer fan inte sova nåt inatt typ bara för att vi sov till halv 2(!) idag!! Fan jag får inte sova så länge för då är jag uppe längre på nätterna än vad jag brukar va. Så jag kommer va helt död imon, först data, sen ska jag ha färgprov:S och jag kan inte ett skit! Och sen på tisdag så ska jag antagligen ha prov på antiken på svenskan, och sen på fredag så är det nog matteprov:S JAG VILL INTE!!!! :(
Men på onsdag så är jag ledig:D men vid typ 5 så ska jag nog på sån där körkortskurs, palla sitta där till 9 :/ Jag kan ju fan redan dom flesta reglerna i trafiken och allt det där eftersom jag har förarbevis på moppe. Men men , och svindyrt är det med, typ 1000 spänn för 2 st....

Nu är det bara 2 dagar kvar tills jag får träffa sötnosen Daniel :D Längtar som fan

Aja, ha det bra alla!
Bye bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: