Hockeyfreaket

Torsdag ,

Kategori: Allmänt

Idag va det ju att va hemma från praktiken igen, så jävla gött o slippa det, och nu är ju denna veckan snart över med :D
Men då väntar en ny vecka där:( BLÄ!
Men men, hoppas foten blir bättre nu efter sprutan. Jag gick första gången utan kryckor idag vid typ halv 2, för då va jag tvungen o ta mig ner och jag orkade inte hoppa ner för jag har så grymt ont i mina armar och axlar.. Och när man ska börja gå på foten efter 22 timmar på kryckor så känns det ganska konstigt, man typ "svävar" på nåt lustigt sätt xD
Jag ska nog va med Frida hela helgen :D så det blir en helhelg i Kaxholmen typ :P gött! :)

Vet inte vad jag ska göra ikväll, pappa kommer hem idag iaf.. Och jag måste duscha idag, för imon e det praktik och om jag ska va hos Frida hela helgen så kommer jag inte kunna duscha förrän på söndag, snacka om att jag kommer känna mig ofräsch! xD Men men ,

Ha det bra alla!
Pussar , <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: