Hockeyfreaket

Sjukdom , kryckor & sprutor

Kategori: Allmänt

Idag så va jag tillbaka på praktiken då, foten kändes ganska mycket bättre idag, men sen under dan så kände jag att det blev ömmare och ömmare, och jag hade fått en tid vid 3 till Simon, så när vi kommer till sjukhuset och till Ungdomsavdelningen så blev jag mottagen av Britt som hade kommit upp dit från akuten för min skull :P
Jag skulle va hos Simon vid 3 men han kom typ inte förrän klockan va kvart i 4 typ, och under tiden så hade vi pratat om medicinen som jag antagligen kommer få byta till enligt dom, då måste jag ta en spruta i magen en gång i veckan, SJÄLV! Men fan heller, aldrig att jag sätter en nål i mig eller en annan människa, det räckte att jag fick göra det på Jasmine med en gigantisk spruta!
Och dom tjatade om att jag skulle prova och ta en spruta på mig själv medan jag väntade på Simon, bara för att jag ska "öva" på det, men fan heller! Aldrig att jag gör det, jag har inte slarvat med min medicin på flera år men det kan ni ju räkna med att jag kommer börja göra nu om ni byter ut mina tabletter mot sprutor! Och dom tjatade om att jag skulle tänka på det tills den 18e då jag ska dit igen, idag va det ju bara ett akutfall typ, men aldrig att jag provar det då, det kommer bli ett tvär nej varje gång, det kvittar vad folk säger eller gör! Och mamma sa att hon kunde göra det åt mig, men fan heller, hon skulle aldrig få sätta en nål med medicin i mig!
Fan va sur jag blir på dom! Jag vill fan inte verka som nån jävla knarkare! Och fatta om man skulle sova över hos nån, då skulle man behöva ta en jävla spruta, nej tack jag avstår!
Jag fick i alla fall en spruta i foten idag så nu får jag inte stödja på den på 24 timmar *suck* men får hoppas det blir bättre nu då, och så ska jag till nån Monika med min handled snart med... Fan vad jag hatar det här, ni som gnäller över lite ont i nån led typ en gång om året skulle bara veta hur det är att ha den här förbannade jävla sjukdomen!
Så, nu har jag skrivit av mig lite om det...

Jag har chattat lite med Daniel idag, och jag blir så sur för jag kan inte komma på var det e jag kan ha sett honom!
Han skrev i måndags att han såg mig på stan, men jag såg inte honom, men jag vet att jag har sett honom nån gång, GAAH på mitt jävla minne!! Mitt minne e verkligen bra men kort! xD

Imon så får jag ju va hemma, från typ 11 till 4 eller nåt sånt, gött på ett sätt o va hemma ensam, men då måste jag ta hand om hundarna o allt *suck igen*
Och dessutom måste jag ju hoppa på kryckor tills typ 3 imon med, fast Britt sa ju dock att det räckte att jag hopppade på förmiddan. Så kanske räcker att jag har kryckorna tills typ 12 :P
Idag när vi va o handlade i Aneby och precis kom ut från ICA så kom Maja och Pill, det var verkligen ASlängesen jag träffade dom :/ Vi måste hitta på nåt snart Maja, vi har ju inte gjort nåt på flera månader typ:( <3

Aja det var väl allt jag hade att skriva, ha det bra alla!
Pussar, <3

Kommentarer

  • Maja säger:

    vi får leka snart ja:)<3

    2009-05-07 | 19:38:11

Kommentera inlägget här: